گور خر ! الگوریتم جدید گوگل

پیچ رنک
از شایع تا واقعیت در مورد پیج رنک گوگل
آذر ۲, ۱۳۹۲
سئو
سئو چیست؟
اسفند ۱۷, ۱۳۹۳
بازریابی در شبکه های اجتماعی

گور خر ! الگوریتم جدید گوگل

الگوریتم گورخر چیست ؟
چندی پیش موتور جستجو گر گوگل خبر از الگوریتم جدید خود یعنی گور خر را داد . بعد از گذشتن تقریبا یک سال از الگوریتم مرغ مگس خوار حال گوگل به فکر بهبود وارتقا بیشتر موتور جستجوی خود گویا ، کرده است و این بار به سراغ فروشگاه های نا معتبر رفته است . آنگونه که از خبرها بر می آید احتمالا از این پس گوگل جای برای فروشگاه های بی کیفیت ، قلابی و بی ارزش نداشته باشد البته این کار گوگل در حقیقت توسعه ی خرید اینترنتی امن می باشد که به نظر منتقدان و صاحب نظران این الگوریتم گوگل باعث افزایش رشد فروشگاه های معتبر خواهد شد. خدارو شکر گوگل به فکر مشتری های فروشگاه های اینترنتی هست ؟!

گور خر

گور خر

اما چرا گوگل به انتخاب این الگوریتم برای توسعه وب سایت خود پرداخته است؟

امروزه  یکی از جدیدترین روش بازاریابی برای شرکت گوگل یعنی تبلیغات کلیکی می باشد( Adwords Resellers ) و یا راهی برای حفاظت کردن از تبلیغات کلیکی خود می باشد و مجبور کردن شرکتهای تجارت الکترونیکی و یک پارچه کردن این شرکت ها می باشد و به نوعی سرچ ارگانیک را از زیر فشار تبلیغات کلیکی خارج می کند

معنی و مفهوم فروشگاهای اینترنتی چیست؟

  • طراحی یک سایت با محتوی قوی و قانع کننده الگوریتم گورخر گوگل بر درست بودن آن
  • داشتن وب سایت واکنش گرا (Responsive) و آماده سازی بستر مناسب برای استفاده تمامی کاربران از سایت با هر وسیله مورد استفاده آنها مانند: کامپیوترها , تبلت ها و تلفن های همراه و ….
  • اضافه کردن بررسی و بازبینی بار کد محصولات و تشویق تمامی فروشندگان برای انجام آن
  • پیشنهاد دادن محصولات با  قیمت پایین ترو استفاده از کوپن های تخفیف برای تشویق خریداران
  • ایجاد مقایسه محصولات با دیگر سایت ها از لحاظ قیمت
  • قید شدن هزینه و سود فروشنده که روى بهاى کالا کشیده می شود مانند مالیات و …
  • اضافه کردن هویت حقیقی و حقوقی مالک وب سایت ها .
  • سرعت لود و بارگذاری وب سایت باید بالا باشدتا مشتریان سریعتر اقدام به خرید بکنند
  • کم کردن مراحل خرید و عدم پیچیدگی آن برای خریداران از سایت .

الگوریتم گورخر گوگل (Google Zebra ) پایان کار بسیاری از فروشگاه ها و تجارت اینترنتی بی کیفیت  و تقلبی خواهد بود و خارج کردن این فروشگاهای اینترنتی بی کیفیت از چرخه جستجو گوگل نتیجه کار این الگوریتم گورخر گوگل خواهد بود.

استاندارد مورد تائید الگوریتم گورخر گوگل برای فروشگاه های اینترنتی به شرح زیر می باشد :

  • داشتن گواهی دیجیتال اس اس ال ssl برای تائید واقعی هویت و حفظ امنیت وب سایت و  محتوی آن و برای  تمامی خریداران
  • محصولات خریداری شده توسط خریداران از وب سایت باید کمتر از۹۰% زمان تخمین زده شده به دست مشتری برسد
  • محصولات باید با مبلغ واقعی فروخته شود و نه بصورت مجازی و پول شویی
  • لینک تمامی محصولات وب سایت باید در خود و از خود سایت و باشد و از سایت دیگر لینک نشده باشند
  • جایگزینی سریع و بروز رسانی محصولات فروخته شده
  • فروشگاه باید یک سیستم هوشمند و یک پارچه برآورد هزینه‌های حمل و نقل داشته باشد
  • لیست و لینک علاقه مندی‌های خریدارن باید وجود داشته باشد و خریدار بتواند خرید خود را در هر زمانی که دوست دارد انجام دهد و و لینک به تعویق انداختن خرید بدون پاک شدن ایتم‌های خرید داری شده وجود داشته باشد.
  • بروز رسانی و جایگزینی محصولات بعد از قرار گرفتن محصولات در سبد خریداران
  • هر فروشگاه موظف است روشی بسیار شفاف و ساده برای پیگیری کالاهای خریداری شده برای کاربران ایجاد کند
  • آدرس فیزیکی سایت باید واقعی باشد و راه‌های تماس خریداران و فروشگاه‌ها واضح و روشن باشد
  • خریدران باید بتوانند به راحتی در سایت ثبت نام کنند و در سایت لاکین شوند و تمامی سبد خرید خود را در آنجا داشته باشند
  • فروشگاه باید یک برچسب خرید بر روی کالاهای خود با تمامی مشخصات محصولات و شرکت ارائه دهنده داشته باشد
  • هدیه برای خریداران و کسانی که در سایت ثبت نام می کنند.

 

قرار گرفتن در لیست فروشگاهای مورد اعتماد گوگل

قرارگرفتن در لیست فروشگاه های مورد اعتماد گوگل ، یعنی تابع قوانین الگوریتم گورخر گوگل شدن می باشد که فروشگاهای اینترنتی باید دارای ویژگی خاص چون پانصد معامله در ماه داشته باشند و راندمان %۹۰ حمل و نقل درست کالا , به دست خریداران داشته باشند و ارائه خدمات با کیفیت عالی و رضایت مندی کاربران. البته در لیست مورد اعتماد گوگل قرار گرفتن برای فروشگاه کوچک زیاد مورد تاکید نیست ولی مورد الگوریتم گورخر گوگل در استاندارد بودن این فروشگاه ها بر اساس این الگوریتم %۱۰۰ الزامی می باشد

مکان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی

یکی از موارد مورد تاکید گوگل در الگوریتم گورخر خود مشخص بودن و حقیقی بودن ساختمان فیزیکی فروشگاهای اینترنتی در بخش وسیع می باشد و جلوگیری از هر نوع  دلال گری و کلاهبرداری به اسم شرکت واقعی و شرکت غیر واقعی دراین بین می باشد. با وجود محبوبیت شدید خرید اینترنتی تمامی خریداران ترجیح می دهند از جای خرید اینترنتی انجام بدهند که فروشگاه مورد نظر دارای مکان فیزیکی باشد, و به راحتی شکایات خود را ابراز کنند.

و خدمات الگوریتم گورخر گوگل باعث بهبود و بالا رفتن کیفیت وب سایت فروشگاه های اینترنتی و باعث بهینه سازی وب سایت شده و کاربران یک خرید راحت و بهتر را تجربه می کنند

هدف از این به روز رسانی گورخرگوگل این است که خرید آنلاین کارآمد تر صورت گیرد. و تنها وب سایت های با کیفیت بالا و دارای استاندارد گوگل از حملات الگوریتم گورخر گوگل در امان خواهند ماند.

داشتن پشتیبانی آنلاین زنده ( Live Chat )

هدف اصلی الگوریتم گورخر گوگل افزایش سطح راحتی برای خریداران آنلاین می باشد و یک” گفتگو زنده ” راه حل موثر در  افزایش راحتی و رضایت مندی مشتریان می باشد

داشتن سیاست شفاف در فروشگاه

یکی از سیاست های واضح الگوریتم گورخر گوگل حفاظت از حقوق “حریم خصوصی”  و “شرایط و ضوابط” مصرف کننده گان فروشگاه های اینترنتی می باشد و همه این شرکت ها باید مطابق با سیاست های گوگل همسو باشد

همسو بودن تبلیغات فروشگاه ها با مسیر تبلیغات

تبلیغات شما در شبکه های اجتماعی باید همسو با محصولات ارائه شده از طرف شما باشد. و نباید تبلیغات شما نا مرتبط با محصولات شما باشد.

تیم متخصص آنی سئو  با  ۱۴ سال تجربه در طراحی وب سایت و طراحی وب سایت های فروشگاهی این اطمینان را به شما عزیزان می دهد سایت طراحی شده  تیم سئو آنی سئو تائید ۱۰۰% گوگل را دارا می باشد چون تیم آنی سئو  در  زمینه انواع طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت و خدمات تضمینی سئو و تبلیغات آنلاین کلیکی گوگل بروز گام بر می دارد.

چنانچه مایل هستید از خدمات ما استفاده کنید میتوانید از بخش تماس با ما با کاشناسان ما در ارتباط باشید


دیدگاهتان را بنویسید