سئو یک علم است که با بهره گیری از آن شما می توانید با استفاده از کلیدواژه های مشخص به صفحات اول موتورهای جستجو بیایید. این علم امروزه آنقدر برای وبسایت ها مهم شده است ، که هم اکنون وبمسترها و صاحبان وبسایت ها حاضرند میلیون ها تومان هزینه نمایند تا با کلیدواژه مشخصی به صفحه اول موتور های جستجو بیایند. اما آیا علم سئو مبتنی بر ترفند و یا دارای فرمول می باشد؟ در جواب این سوال باید گفت SEO هیچگونه ترفندی ندارد ولی فرمول زیاد دارد که با یادگیری این فرمول ها به سرعت پا به صفحات اول گوگل خواهید گذاشت البته یک سئو کار خوب دارای تجربیات بسیار بوده و این تجربه می باشد که باعث رشد وی در این زمینه می شود و یک فرد مبتدی نمی تواند از ابتدا تنها صرف انجام یکسری اقدامات وبسایت سئو نماید ، در سئو تجربه حرف اول را میزند. امروزه ۹۸ درصد مردم از موتور های جستجو به دنبال اهداف خود هستند و بیش از ۸۰ درصد آن ها نیز از موتور جستجوی معروف گوگل استفاده می کنند. چیزی که در اینجا بسیار حائز اهمیت است ، اولویت اول اکثر مشتریان ما گوگل می باشد و خیلی از مشتریان نیز تنها سئو را برای گوگل می خواهند. البته این موضوع کاملا منطقی می باشد اما آنچه که اهمیت دارد ورود بازدید کننده به سایت و تبدیل وی به یک خریدار می باشد. راه های بسیاری برای ورود بازدید کننده به سایت می توان نام برد از جمله این راه ها می توان به استفاده از تبلیغات ، شبکه های اجتماعی و … اشاره نمود. متاسفانه دیده شده است برخی از سئوکار ها قسط دارند تنها سئو را برای گوگل انجام دهند ولی به شخصه این کار را اشتباه می دانم، چرا که بسیاری از مردم از یاهو و بینگ نیز و یا حتی موتور جستجوی جدید ایرانی یوز هم برای بدست آوردن اهداف خود استفاده می کنند. پس چه بهتره است شما با کلیدواژه ی خاص خود در تمامی موتور های جستجو به صفحه اول بیایید.

google,yahoo,bingسئو علمی ایست که نمی توان تضمین ۱۰۰ درصد برای به بالا آمدن کلیدواژه به صفحه اول موتور جستجو داد، ولی آنچه را که می توان تضمین داد ورود بازدید کننده می باشد. شاید شما با یک کلیدواژه بسیار مهم در صفحات اول نباشید ولی با یک کلیدواژه نسبتا کم اهمیت که شاید خود شما ان را انتخاب نکرده باشید به صفحه اول و خط اول آمده و در نتیجه بیشتر کاربران از طریق این کلیدواژه وارد سایت شما شوند. آن چه که مهم است، هم اکنون رفع نیاز بازدید کننده می باشد. یک وبسایت شرکتی که مخاطب خاص خود را دارد با سئو می تواند ورود هر بازدید کننده را از طریق موتور جستجو یک مشتری بداند چرا که بازدید کننده ی که از موتور جستجو وارد می شود مطمئنن به دنبال هدف خاصی می باشد و با ورود یک بازدید کننده از موتور جستجو می توان آن را یک تبلیغات هدفمند رایگان که بازدهی بسیار بالای نیز دارد صورت می گیرد. این بازدید کننده به دنبال کالا و یا محصول خود در اینترنت بوده و حال به صورت هدفمند سایت شرکتی را که در این زمینه فعالیت دارد انتخاب می نماید و اجتمال خرید از این شرکت در سطح بسیار بالای می باشد که در این جا سئو کار خود را انجام داده و حال بحث بازاریابی و شیوه برخورد با مشتری پیش میاید که فعلا در حوزه بحث ما نمی باشد.

خدمات سئو

با فراگیر شدن وبسایت ها سئو و یا بهینه سازی نیز هر روزه در حال تکامل و پیشرفت می باشد ، به طوری که هم اکنون موتور های جستجو برای نشان دادن بهترین نتیجه هر روزه الگوریتم های جدید را رونمایی می کنند و یا الگوریتم های قبلی خود را آپدیت می نمایند. ولی مسئله ی که در اینجا هست و گوگل نیز بسیار به آن اشاره کرده است همیشه در سئو محتوا حرف اول را میزند.

برای همین است که میگویند محتوا پادشاه است برای یک وب سایت که البته این روز ها با کلمه جدید ی روبرو هستیم که اسمش هست بازاریابی محتوا جهت سمت و سو دادن مخاطبین با استفاده از متنهای زیبا و جذاب ( محتوای درجه یک )  برای ترغیب مشترکین برای معرفی و یا خرید محصولات با استفاده متن و محتوای که به  آن بازاریابی محتوا هم میگویند .حتما این نوع بازار یابی را هم در کنار دیگر  بازاریابی های اینترنتی خود  قراربدهید. تا به نتیجه دلخواه برسید.

امیدواریم این مقاله از طرف وبسایت آنی سئو مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: آنی سئو

دیدگاهتان را بنویسید