بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی  – اینترنت مارکتینگ -بازاریابی آنلاین ، یا بازاریابی الکترونیکی دیجیتال مارکتینگ ( بازار یابی دیجیتالی )

بازاریابی_ اینترنتی ، تعریف بسیار ساده از : بازاریابی آنلاین دیجیتال مارکتینگ ، بازار یابی دیجیتالی ( بازاریابی اینترنتی و یا بازاریابی الکترونیکی ) میتوان گفت : که همان نوع سنتی و ساده از بازاریابی میباشد که از طریق شبکه جهانی اینترنت و ابزارهای جدید مورد استفاده برای کسب درآمد و فروش و معرفی محصولات میشود.

ابزارهای مهم در بازاریابی اینترنتی

یکی از ابزار های مهم بازاریابی اینترنتی : بودن در صفحات اول موتور جستجو گر گوگل و دیگر موتورهای جستجو گر نظیر ، یاهو، یاندکس ، بینگ و….. میبباشد که شما باید حتما به این موضوع توجه ویژه ای بکنید. که وب سایت و یا فروشگاه آنلاین ( فروشگاه اینترنتی ) خود را برای موتورهای جستجوگر ، سئو ( بهینه سازی برای موتورها ی جستجوگر ) حتما بکنید تا گوگل وب سایت شما را به ویزیتورها و بازدید کنندگان معرفی وپیشنهاد بدهد.

بازاریابی سیاسی با استفاده از شبکه های اجتماعی روز ، در سطح فضای مجازی

بازاریابی از طریق ویدئو ، که به  آن ویدئو مارکتینگ ( ویدئو رسانه  آنلاین ) هم میگویند ( ساخت کلیپهای زیبا و کم حجم ) با ایده های نو ، و انتقال سریع پیامها به مخاطبین در سراسر شبکه های اجتماعی و ، وبلاگها و وبسایتها منتشرمیشود شما میتوانید نمونه این نوع بازریابی الکترونیکی ویدئو مارکتینگ را در رویاروی دو رقیب کهنه مشاهده کنید. به  عنوان مثل ،  نوشابه های ، کوکا کولا و پپسی که در فضای  مجازی با استفاده از کلیپها نو و بکر باعث میشوند که در ذهن مشتریان مجدد ، یادآوری بشوند،  که این یک نکته مهم ، باعث میشوند فروش بالایی داشته باشند و یا میتوان به دورقیب بزرگ تولید کننده گوشی های هوشمند یعنی شرکت سامسونگ و شرکت اپل  ، که با تولید گوشی سری آی فون اشاره کرد که با تولید و ساخت ویدئو های جدید و بکر و خلاقانه ، مخاطبین خود را همیشه متحیر بکنند. البته میشود تاثیر این نوع بازاریابی را بر فروش در نظر گرفت چون هر یکی از ویدئو های ساخته شده بازدیدی های میلیونی داشته اند  که خود در سطح بالای شبکه های اجتماعی  ویدئویی قار مییگرند .که خود نشانگر این میباشد که نباید نقش و تاثیرساخت و تولید ویدئو هارا درافزایش محبوبیت برند و برند سازی و یا محصولات در شبکه های اجتماعی درنظر نگرفتد.!  بازاریابی از طریق ویدئو  مارکتینگ یکی از ابزارهای بازاریابی اینترنتی هست توسیه ما این هست که حتما از این ابزار آنلان حتما استفاده بکنید. البته باید برای  هدف قراردادن مخاطبین از  خلاقیت های زیاد استفاده بکنید که توصیه ما این هست که حتما از آژانس های تبلیغاتی کمک فکری و اجرایی بگیرید. و توصیه دیگر ، ما این هست که حتما در شبکه های اجتماعی بازار هدف یک پیج ایجاد بکنید که مهمترین شبکه اجتماعی داخلی و بین المللی سرویس آپارات و یوتوب میباشد. یک توصیخ دیگر ما این هست که از تکنیک جدیدی که به تازگی در اینترنت بیشتر باب شده است استفاده بکنید . اسم این تکنیه که باعث جذابیت بیشتر میشود .موشن گرافیک ویا با اصطلاح گرافیک حرکتی میگویند. با این روش شما میتوانید با استفاده از کارکترهای زیبایی گرافیکی و شکلی به ایجاد معرفی محوصلات وخدمات خود بکنید چون از این روش میتواندی صدای کسی که توضیح میدهد را هم در کنار  موزیک در این کلیپ ویدئویی داشته باشد. این تکنیک جدید نیست اما بسیار تاثیر گزار هست برای جذب مخاطبین شما برای معرفی ویا خرید محوصلات توسط مشتریان حتمی از این روش بازاریابی ویدئویی در  وب سایتتان ویا شبکه های اجتماعی  استفاده بکنید.

بازاریابی محصولات که مشتری و یا مشتریان  با استفاده از تلفنهای هوشمند و تبلت شخصی : به این صورت است که از مشتریان و یا دیگران میخواهند با استفاده از تلفن های هوشمند وتبلتهای خود از محصولات بهترین عکس و یا عکس سلفی ( خود عکس ) بگیرند و برای شرکت و ارسا ل بکنند و به بهترین عکس هدیه هایی داده میشوند. و یا میتوانند با استفاده از باشگاه مشتریان برای همه مردم ارسال بکنند و تا مردم با استفاده ازدیدن این تصاویر به هر عکس امتیاز دهی بکنند و با استفاده از دیدن یک نوع بازاریابی برای  محصولات انجام بشود. این نوع جدیدی از بازریابی الکترونیکی میباشد. که از طریق انتشار ورتبه بندی برای دیگران مورد استفاده قرار میگیرد.

بازاریابی با استفاده از روابط عمومی و رسانه های آنلاین امروز این نوع ابزار بازاریابی الکترونیکی در  حال استفاده بیشتر و بیشتر میباشد که میتواند این نوع رو یک نوع اطلاع رسانی همگانی معرفی کرد که بعضی از کارشناسان اعتقاد دارند که  به آن رپورتاژ ( رپرتاژ ) هم میگویند.

بازاریابی محتوا ی  ( ارسال متن و محتوا  ی ، مطالبی که باعث معرفی و افزایش فروش محصولات در  فضای مجازی بشود )

باید در حال حاضر تمرکز کاریتان را بر روی این نوع بازاریابی قراردهید. به عنوان مثال شما اگر یک محوصل تولید میکنید باید برای آن محصول تولید محتوا بکنید تا بتوانید برنظر مشتریان ومخاطبان اثر مثبتی بزاری تا با استفاده از دیدن ومطالعه آن متن ومحتوا ایجاد انگیزه کند برای خرید آن محصول به این نوع روش را معمولا بازاریابی محتوا میگونید. که شما میتواند از این نوع در کنار دیگر ابزارهای دیگر مانند تصاویر  گرافیکی ، ویدئو مارکتینگ و دیگر  شبکه های اجتماعی هم کمک بگیرید.

بازاریابی اینترنتی -اینترنت مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

از انواع بازاریابی دیجیتال میتوان به  موارد زیر اشاره کرد :

در زیر تعدادی ابزارهای بازاریابی اینترنتی را معرفی میکنیم.

۱-داشتن و یا طراحی یک وب سایت پرسرعت و قوی با مطالب مفید ، جدید و بروز در مورد کسب و کارتان .
۲-داشتن یک فروشگاه آنلاین ( فروشگاه اینترنتی )  پر سرعت و امن با محصولات جدید و بروز
۳- سئو ( بهینه سازی وب سایت ) برای موتورهای جستجوگر ( که در صفحات اول گوگل باشید )
۴- شبکه های اجتماعی (سوشیال مارکتینگ – بازاریابی در شبکه های اجتماعی : حضور قوی و مستمر در همه شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولات و برند کاریتون . که در حال حاضر در کشور ایران چهار الی پنج شبکه اجتماعی که بیشترین کاربری و کاربردی دارد را میتوان به شبکه اجتماعی ، تلگرام اشاره کرد که شما میتوانید با ایجاد یک گروه و یا ساخت یک کانال اقدام به معرفی محصولات وخدماتتان به صورت رایگان بکنید.

شبکه اجتماعی ویدئوی آپارت را میتوانیم دومین استفاده کننده کاربران معرفی کرد که میتوانید به ایجاد یک کانال بکنید و همه فیلمها وکلیپ هایی که در مورد معرفی  محصولاتتان هست در این شبکه اجتماعی معرفی بکنید. سومین شبکه اجتماعی هم شبکه اینستاگرام هست که مطالب به صورت تصویر + نوشتاری ( متن و محتوای ) میباشد. که روز بروز در بین ایرانیان در  حال استفاده بیشتر میباشد. چهارمین شبکه اجتماعی توئیتر میباشد که بیشتر جنبه سیاسی و اطلاع رسانی دارد. و پنجمین شبکه اجتماعی هم فیس بوک میباشد که همه روز میشود در آن همه نوع مطالب شامل ( متن ومحتوا نوشتاری + عکس و فیلم و…. ) به آن اضافه کرد. حتما از همه این شبکه های اجتماعی دربازاریابی دیجیتال استفاده بکنید.
۵- کارکردن بر ، روی ویدئو مارکتینگ ( ویدئو رسانه آنلاین ) و انتشار آن در فضای مجازی ( شبکه های اجتماعی ویدئو ای که متداول ترینشون سرویس یوتوب و آپارات میباشد.
۶- استفاده از سیستم ایمیل تبلیغاتی ( ایمیل مارکتینگ – تبلیغاتی ایمیلی )  به صورت هدفمند برای پیدا کردن مشتریان ، مشترکن .
و ویزیتورهای برای معرفی محصولات وخدمات بیشتر.
۷- بازاریابی محتوا ( تهیه متن و محتوا ویژه ) برای کسب و کارتان و انتشار آن در وب سایت ، وبلاگ و شبکه های اجتماعی
۸- بازاریابی از طریق ساخت اپلیکیشنها موبایلی ( ساخت یک اپ ) یک برنامه موبایلی برای معرفی محصولات وخدمات.

۹- ساخت و ایجاد یک کلوب ویژه مشتریان : که با استفاده ازآن میتوانید به مشتریان خود اطلاع رسانی ، خبر و یا تخفیف های  ویژه ای برای محصولات و خیلی کارهای دیگر برای مشتریان در نظرگرفت.

۱۰- و دیگر ابزارهای … که هر ، روزه با توجه به نوع جدیدی که تکنولوزی در حال جلو رفتن ، پیش میرود باید از این نوع ابزارهای جدید استفاده کرد. حتما با مطالعه بیشتر به جدیدی ترین نوع بازاریابی های دیجیتالی آشنا شوید و زودتر از رقبا از این نوع بازاریابی اینترنتی جهت معرفی بهتر وبیشتر محوصلات وتولیدات شرکتتان استفاده بکنید. همیشه از رقبا یک قدم جلوتر باشید. دنیا ، دنیا تکنولوژی میباشد. یادتان باشد همیشه فن آوری پیروز است.

جهت مشاوره و یا سفارش بازاریابی اینترنتی – بازاریابی دیجیتالی با ما در تماس باشید تا جدیدترین شیوه های این نوع بازاریابی را به شما معرفی و پیشنهاد بدهیم. جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک بکنید